یاس دانلود

سامانه طراحی یاس دانلود

طراحی قالب سایت و وبلاگ

طراحی بنر و لوگو

کدنویسی قالب

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

فروش قالب اختصصاصی

سامانه طراحی لوگو

در نگاه کـسـی کـه پـرواز را نمیـفـهمـد ، هـرچـه بـیشـتر اوج بگـیری کـوچـکتـر خـواهـی شـد !

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

با امکانات یک سایت واقعی

کار خود را به افراد متخص بسپارید...

تیم طراحی با تجربه و حرفه ای
گروه هایپرتمپ همیشه در تلاش بوده است که تمامی خدمات خود را چه رایگان و چه با هزینه به بهترین کیفیت طراحی کند که ملزومه این کیفیت نیاز به طراح های حرفه و با تجربه دارد . کیفیت ما همیشه تضمین شده است و این نظر تمامی مشتریان عزیزمان میباشد .
قیمت مناسب در اوج کیفیت
امروزه تموم برند ها و شرکت ها و اشخصاص در سفارشاتی که میدهند دو نکته مهم رو در نظر میگرند و براشون مهم میباشد که کاری رو که سفارش میدن در اوج کیفیت قیمت مناسب و معقولی را دادشته باشید و حال هایپر تمپ میکوشد در اوج کیفیت قیمت های ارزان و مناسبی رو برای شما در نر بگیرد.
تبـــــلـــــیــــغات
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
آپدیت آفلاین آویرا Avira Offline Update

قطعآ پاسخ این سوال خیر است زیرا ویروس مورد نظر از نظر آنتی ویروس فایل مخرب شناسایی نمی شود در نتیجه مانع کار آن نمی گردد. از همین رو برای حل این مشکل شرکت های سازنده نرم افزار های امنیتی، قسمتی را با نام آپدیت برای محصول امنیتی خود در نظر گرفته اند که نرم افزار با استفاده از این قسمت به سرور سایت شرکت سازنده خود متصل می شود و آخرین مشخصات ویروس ها و تمام فایل های مخرب جدید را که منتشر می شوند دریافت می نماید تا به محض برخورد با یک ویروس جدید آنرا شناسایی کند و مانع عملکرد آن گردد. دلیل اینکه همیشه به کاربران توصیه میشود آنتی ویروس سیستم خود را آپدیت کنید نیز همین امر است تا برنامه امنیتی قادر به شناسایی جدید ترین بد افزارهای جهان باشد. اما وقتی یک نرم افزار آنتی ویروس مانند Avira را نصب می کنید، معمولآ فایل آپدیت اولیه آن دارای حجم تقریبی 50 مگابایت است که دریافت این حجم برای یک کاربر معمولی که از سرعت پایین اینترنت برخوردار است بسیار مشکل است چه بسا که در حین آپدیت آنتی ویروس نیز مشکلات دیگری مانند قطع اینترنت، قطع برق و … مانع دریافت کامل فایل آپدیت شوند که در اینصورت آپدیت آنتی ویروس می بایست از ابتدا آغاز گردد. تیم ایرانیان دانلود برای حل این مشکل استفاده از فایل های آپدیت آفلاین را به شما پیشنهاد می دهد. در این روش شما فایل های آپدیت را دانلود می کنید و بدون آنکه به اینترنت متصل شوید، آنتی ویروس سیستم را با کمک این فایل آپدیت می نمایید. همچنین مزیت دیگر استفاده از آپدیت آفلاین دسترسی همیشگی به آن است به عنوان مثال با عوض کردن ویندوز تمام نرم افزاهای نصب شده بر روی آن حذف می شوند و اگر هم آنتی ویروس شما به صورت کامل آپدیت شده باشد با تعویض ویندوز تمام آپدیت های آن از بین می روند. در اینجا اگر شما از آپدیت آفلاین استفاده کنید به راحتی می توانید پس از تعویض ویندوز مجددآ آنتی ویروس را به صورت کامل آپدیت کنید. شما از این پس می توانید هر 5 روز یکبار با مراجعه به این پست وب سایت ایرانیان دانلود جدید ترین آپدیت آفلاین محصولات امنیتی شرکت Avira را به صورت کاملآ رایگان دانلود نمایید. تاریخ انتشار فایل های آپدیت آفلاین این پست متعلق به تاریخ 28 خرداد 1391 می باشد.

 

نرم افزارهای سازگار با این آپدیت آفلاین عبارتند از:

i- Avira AntiVir Personal 2012
i- Avira Premium Security Suite 2012

.:: جهت مشاهده راهنمای استفاده از آپدیت آفلاین کلیک کنید ::.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مراحل سفارش
مشاهده راهنما سفارش
مشاهده نمونه کارها
مشاهده نظرات مشتریان
مشاهده تعرفه ها
مطالعه قوانین
ارسال سفارش
پرداخت هزینه و تحویل
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست